poniedziałek, 14 maja 2012

Harcowanie

Elo elo trzy dwa zero.

Właśnie skończyłam montować animację, fajna robota ale mało materiałów a ja się uwielbiam bawić, przestawiać, zaskakiwać. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zrobić coś godnego uwagi i poddam to Waszej opinii. W sobotę jadę do LBN na Zlot Chorągwi Lubelskiej, będzie mnóstwo harcerzy i mamy nadzieję, że świetna zabawa. Postaram się coś o tym napisać i przedstawić jakieś materiały z naszego wyjazdu. Oczywiście harcerstwo to mała cząstka mnie, jestem w ZHP od 10 lat, więc większość mojego życia w szarym mundurku, ale za to w kolorowym życiu pełnym przygód. Idą studia, idzie dorosłe życie ale mam nadzieję, że będę jakoś pomagać harcerzom i w może mniejszym niż dotychczas stopniu ale angażować się w ich życie. Harcerstwo to fajna sprawa, ale uwaga! To wciąga. Blog oczywiście nie jest o harcerstwie, ale że to cząstka mojego życia nie mogę o tym nie napisać. Wracam do roboty. Bywajcie.

Do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz