środa, 23 maja 2012

Zlot Chorągwi Lubelskiej

Siema tu Movie Dolega. Impreza dość mała nie to co 15 lat temu, bo właśnie tyle minęło od ostatniego zlotu. w 1997 roku na zlocie nad Zalewem Zemborzyckim zebrało się 537 osób, gdzie w tym roku zlot miał charakter rajdu i było nas tylko 74 osoby. Niestety harcerzy jest co raz mniej, nad czym bardzo ubolewam, bo jest naprawdę świetna sprawa. Kiedyś dawno temu napisałam pewien artykuł o tym czym jest harcerstwo postaram się go tutaj niedługo wrzucić. Ogólnie to wrażenia po imprezie dość pozytywne, poznałam ciekawych ludzi. Jedną rzeczą, która w wyjeździe mnie zaskoczyła to Lublin! Bywałam w tym mieście setki razy, głównie w centrum, podobało mi się ale zawsze jakoś szybko się szło i mało zwracało uwagę na architekturę i ogólnie wygląd. Powiem szczerze, że zauroczyłam się tym miastem, jest naprawdę świetne - starówka nadaje genialny klimat, jest idealna na spacery, ponad to wokoło tyle zieleni. Jedynym mankamentem jest brak dobrych szkół,  mimo że są w miarę na poziomie to jednak nie umywają się do warszawskich i wrocławskich ośrodków. Ostatnio dużo się dzieję, w moje harcerskiej drodze, mam nadzieje na szybkie efekty pracy. Możliwe że już na początku wakacji pojawi się mały reportaż.


Pozdrawiam
Movie Dolega

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz