niedziela, 13 maja 2012

Zaczynamy!

Cześć tu Movie Dolega, jak na razie nie zdradzę o czym będzie blog i co będzie zawierał, ale spostrzegawczy już się domyślili. Na początek parę słów o mnie:

Nazywam się Karolina, zważywszy na fakt iż kobiet o wiek się nie pyta pozostanę w tym temacie anonimowa. Żadna tajemnica, ale po co tu jakieś liczby? Interesuję się praktycznie wszystkim począwszy od muzyki skończywszy na majsterkowaniu ( nie jest to moja mocna strona, ale jak już mi coś wyjdzie to jestem z siebie dumna, że hej! ). Jestem typowym humanistą. Tak, tak, nie lubimy się z panią Matematyką, Chemią, Fizyką itd. Chociaż z tym ostatnim to nie do końca, bo lubię doświadczenia fizyczne, lubię o tym czytać, lubię poznawać jak coś działa, ale liczyć? To mnie ogranicza... Można by zapytać: dlaczego zaczynam pisać tego bloga? Hmm... o to jest pytanie! Jest wiosenny, zimny, niedzielny wieczór, a ja zaczynam pisać bloga, którego pewnie nikt nie czyta. Co mi tam! Piszę dalej! Mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości dodawać ciekawsze wpisy na tym blogu, za równo z wyjazdów, jak i z naszych małych projektów. Jestem typem człowieka, który pcha się wszędzie i lubi dużo robić, więc może nie będzie tak źle. Jak na razie samorządzę w szkole, robota głupiego, ale cóż za nim nie sprawdzisz nigdy nie będziesz wiedział. Także na dzisiejszy dzień to tyle. 


Do kolejnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz